Vad händer efter jul?

Nu på söndag är årets sista marknad på Café Barbro. Men vad händer där efter? 

Vi hade planer på att arrangera Come on: Marknad! fyra gånger under våren på Caré Barbro. Nyligen fick vi veta att lokalen ska renoveras under våren och kommer vara stängd fram till slutet av april. Pga detta läggs planerna på is tills vidare. 

Vi håller utkik efter andra lokaler och platser att hålla marknad på. Så fort något är på gång så kommer info om detta läggas ut här på bloggen. 

Ses på söndag!

Mvh
Tea och Emilia

Kommentarer
Postat av: virknålen

jag är helt klart intresserad av att hänga på på någon marknad till våren, så hittar ni en lokal så hänger jag med! lycka till med letandet.



själv ska jag vara med i min första julmarknad nästa söndag, den 14 dec, i Ängelholm... ska bli jättespännande och se hur det faller ut...

2008-12-04 @ 11:40:50
URL: http://linneasunika.se/blog
Postat av: Inga-Lill Petersson

Hejsan

Var och tittade hos er för första gången, jag tyckte det var mycket trevligt, fint, avslappnande.Fina saker hade ni ALLIHOP.Och en värmande grå sjal fick jag hem som julklapp. Ha det bra så länge och lycka till i letandet efter ny lokal.Jag skickar mejl till er senare (ang) lämna intresse av att få vara med vid nästa försäljning.

2008-12-08 @ 15:44:47
Postat av: Emilia

Nån som har en lokal i bakfickan???

2009-01-27 @ 23:55:23
Postat av: Inga-Lill Petersson

Kan man inte ha någon utomhusförsäljning någonstans, Folkets Park eller ?

2009-02-01 @ 22:01:06
Postat av: namnlös

När kommer det ny info om ev fortsättning?

2009-04-02 @ 12:46:03
Postat av: Emilia

Ett hett tips är Davidhallstorg på lördagar. 50 kr

2009-05-20 @ 11:51:03
Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

2011-01-30 @ 23:15:43
URL: http://www.youtube.com/watch?v=PV_LsQ4thUU

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0